angelicaaaz

Alla inlägg under december 2010

Av angelica - 31 december 2010 13:52

Heeej =)


Idag vaknade jag klockan 8 på morgonen, tänkte somna om men det gick inte.

Sen åt jag fruksot hårdbröd och äppeljuice.Efter frukosten så hade jag ett videosamtal med Elin Lomgren, det är rätt skojj att ha ett videosamtal .

Idag är det ju Nyårsafton och den ska jag fira med min farbror,min kusin och hennes kille, min andra kusin och hans tjej, min tredje kusin och hans tjej,och min pappas kompis och hans familj. Jag kommer att smälla tusen raketer hehehe.

Men det suger att man inte får skjuta raketer i Gammelstad just där jag bor, slår vad om att dem som bestämmde att man inte får skjuta raketer här gjorde nog det med flit för att alla ska bli sura.

Men nu ska jag till graven och tända ljus för farmor,farfar,farbror och faster !!.

Pusshejs :)<3

Ni får ha en bra nysårsafton nu !!:)


       




Av angelica - 29 december 2010 18:41

Hellu :)


Idag har jag inte heller gjort så mycket. Jag har varit på stan och letat efter en jacka men jag hittade int en enda, så jag är ganska sur.

Men jag tänkte berätta vilka julklappar jag fick jag har ju inte berättat det.

Mina julklappar:

*2 filmer

*En tröja och halsduk

*1 bok

*2 cd-skivor

*3 presentkort ett på ginatricot, Hm, och Monkey

*pengar

*en kamera

*En datamus och ett datafodral

Jag tror det var det enda jag fick, eller så har jag glömt att skriva något vet int.

Men nu tänkte jag fixa om min header lite, vi hörs som vanligt.

Pusshejs :)<3


Av angelica - 28 december 2010 20:35

Hej :)


Jag har inte orkat skriva så mycket förlåt, men nu ska jag skriva.

ja, idag har jag bara varit hemma och haft chill för att min lillasyster for till fritids och mamma och pappa for till jobbet, så jag hade hela huset för mig själv.

Haha men gjorde inte så mkt, satt och kollade på tv och råkade somna hehe, sen åt jag lunch, satt lite vid datorn, gosade med min katt och åt fika. Det är allt jag har gjort typ idag när jag var själv.

Men nu ska jag duscha, men här kmr lite bilder som jag har tagit med min nya kamera.

Pusshejs :)<3


                 



Av angelica - 27 december 2010 11:03

Hejsan   


Idag ska kommer jag nog inte göra så mycket.Men såklart ska jag fara på stan det är ju mellandagsrea och jag fick presentkort på ginatricot och Monkey och ja dit ska jag ju fara. Sen ikväll ska min bästa kusin Gabriella komma hit och då ska jag få ännu en julklapp för hon for bort över julen så hon kunde inte ge den då.

Men nu ska jag nog börja röra mig mot stan men vi hörs.

Pusshejs :)<3


 

Av angelica - 24 december 2010 11:56

Hej och God Jul =)


Idag har det äntligen blivit den dagen alla har längtat efter JULAFTON.

I år ska vi fira jul med mormor och morfar.Egentligen skulle vi fira jul med min morbror och min kusin men dem skulle fira jul med min morbrors frus släkt.

Imorse öppnade jag en julklapp och det var ett presentkort på Ginatricot.

Ååh jag vill öppna alla julklappar nu men måste vänta till ikväll.

Ni får ha en riktigt trevlig jul allihopa.


Massor med pussar å kramar från Angelica :)!<3


            

Av angelica - 22 december 2010 12:53

Hej =)


Förlåt för att jag inte har skrivit något men det är för att jag har varit jättesjuk.

Jag har haft feber, varit/är jätteförkyld, har haft ont i huvudet och har varit nära på att kräkas. Det var inte kul men så är det.

Men iallafall idag ska jag inte göra så mycket.Jag har städat, snart ska jag ut till kaninerna och skotta snö som är så roligt.

Men nu ska jag äta lunch och jag längtar till ikväll för jag vill/måste se det sista avsnittet av Morden i Sandhamn, allvarligt den filmen äger.

Vi hörs

Hejdåå :)


/Angelica


Huvudpersonerna i Morden i Sandhamn:


Jakob Cedergren / Thomas (i filmen)

    



Alexandra Rapaport / Nora (i filmen)

    

Jag tycker att Alexandra är vacker !!:)


    

Alexandra & Jakob / Nora & Thomas

Av angelica - 16 december 2010 12:55

Hejsan =)


Igår och idag har jag inte varit i skolan för i Tisdags-kväll så började jag frysa jättemycket och då kollade vi tempen och jag hade mer en 39 grader så jag har legat och vilat.   Jag har feber nu också har jag ont i huvudet, det är inte roligt.  

Jag har nästan druckit mer än tio koppar te men det är så gott. Speciellt när jag fyser.

Tips som jag har gjort:

*Drick te med mycket honung

*Ät halstabletter från apoteket

*Håll dig varm

*Sov mycket

*Drick mycket vatten

*Ta en alvedon

Allt det här har jaf gjort idag och igår.Jag lovar det blir bättre och man känner inte sig lika sjuk över dagen om man tar/gör dem här sakerna.


Hejdå :)


/Angelica



 


 

Av angelica - 16 december 2010 11:33

Hej =)


Nu tänkte jag skriva lite grann om en svensk skådis som jag gillar.

Fast jag orkar inte skriva så mycket för jag är sjukt jag har feber.


Eva Röse  


Eva Charlotta Röse föddes den 16 Oktober 1973 i Vårberg, hon är en svensk skådespelerska.

Eva Röse började som programledare med Alice Bah och Johan Pettersson, för SVT:s disneyklubb och studerade sedan på Teaterhögskolan i Stockholm. Hon tog examen 1998 och har haft roller såväl på film som på Dramaten och Stockholms stadsteater.Hon är UNICEF-ambassadör sedan 2007.


Filmer som hon har varit med i:

*1986-Isas Fläta

*1993-Disneyklubben

*1995-Knesset

*1997-Adam och Eva

*1998-Längtans långa blomma

*1999-Magnetisörens femte vinter

*2001-Blå måndag

*2003-Kopps

*2003-Villmark

*2003-De drabbade

*2005-Storm

*2005-Att göra en pudel

*2006-Göta Kanal 2

*2008-Rallybrudar

*2008-Sthlm

*2008-Maria Wern-Främmande fågel (bäst)

*2009-Göta kanal 3

*2010-Maria Wern-Stum sitter guden (bäst)

*2010-Maria Wern-Alla de stillsamma döda (bäst)

*2010-Underkastelsen



           

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards