angelicaaaz

Alla inlägg under november 2010

Av angelica - 30 november 2010 19:33

Heej :))<3


Idag fick vi äntligen datorn till skolan joohoo.

Jag vaknade klockan 6 imorse och gick till skolan typ halv 8 med Elin.

Sen hade vi so med thomas och då ska vi ju ha en pjäs och det är jätteroligt.

Sen hade vi engelska,no,sen hade vi lunch och sen efter lunchen så gick vi till sal 5 och där skulle vi gå på något möte om datorerna.Mötet var ungefär 2 timmar.

Men det gick faktiskt ganska fort och som ni kanske vet så fick vi en Macbook dator och dem äger.

Men nu ska jag nog int skriva nå mer,

skriver mer imorrn.


Hejdå !:)<3


Här kommer några bilder på våran fina å nya dator !!:)<3  




      

Våran snygga dator !!:)<3  



/Angelicaa :)

Av angelica - 28 november 2010 19:12

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit hos mina kaniner,köpt lite hö till dem hos en bonde i rudvik.Sen har jag varit på stan en sväng, hittade en tröja där å i förrgår var jag också på stan och då hittade jag en kofta med pingvinarmar elr hur man ska säga.

Där var det kaos där båda gångerna.Och igår kom ljusstakarna fram.JAG LÄNGTAR TILL JULAFTON !!.

Men det finns int så mycket mer att skriva nu vi hörs

pusshejs sötnosar !!:)



        

Min älskade Freddy !!<333


Koftan som jag köpte :)<3



Älskar dig Freddy<3, int världens bästa kamera precis !!:O  


Hejjdåå !!;P

Av angelica - 26 november 2010 19:47

Heeej =)


Idag vaknade jag klockan 6 på morgonen och gick till skolan klockan halv 8 med Elin.

Sen hade vi SO med Thomas våran mentor.Nu i SO:n ska  vi göra en teater.

Vi är tre grupper kanske 4 är lite osäker.Men när vi är klara med teatern 

så ska vi visa upp det för alla 6:or tror vi iallafall.

Men orkar int skriva nå mer nu för ska se IDOL så vi hörs

hejdåå :)<3


//Angelicaaa



      

hade också lite kul och redigerade massor med bilder hehe !!:)<3


hejjs :))

Av angelica - 24 november 2010 18:48

Heej :)


Idag vaknade jag kl:07.00 för jag var uppe ganska länge igår och jag vet inte varför.Men som tur var så hade vi sovmorgon.

Idag for jag också till tandläkaren och jag hade inge hål och jag har aldrig haft det i hela mitt liv.Hade bara lite tandsten.

Ja, jag har inte så mkt mer att berätta om idag så

jag kan berätta hur vårat Schema såg ut idag och

så kan jag skriva ner våran klasslista också för jag har inget annat att skriva. _____________________________________________________________ :)



SCHEMA 7c :

 

Vi började Kl:08.30.

Först på morgonen hade vi Svenska, sen

Matte, Lunch, No, halva klassen hade Musik och den andra NO, och sist men inte minst så hade vi elevensval och jag å Tina har ju jobbextra så jag for till Öob för Tina for till Egypten i Fredags den 19/11 2010.

 



Klasslistan för 7c. Bästa klassen :)!!

 

1.Jeanette Andersson

2.Gabriella Andersson

3.Jens Beckenäs

4.Daniel Englund

5.Alex Halsius

6.Markus Halsius

7.Emma Hjälmsson

8.Linn Johansson

9.Simon Johansson

10.Axel Kieri

11.Elin Lomgren

12.Tina Lundgren

13.Gustav Nilsson

14.Emma Olsson

15.Louise Olsson

16.Sandra Olsson

17.Suwaphit Suphakritphathorn (Par)

18.Hannah Thelin

19.Klara Wikström

20.Angelica Zingmark

21.Josefin Zweifel

 

Ja det var min fina klass och bästa !!:)<3    

 

 

Ja det var allt för mig idag men vi hörs imorrn :)

 

    

 

Hejdå :)

 

/Angelicaaa

 

 

 

:)?

Av angelica - 22 november 2010 20:05

Hejsan :)

Lite fakta om mig hehe :)

 

Vad heter du? - Angelica
Vart bor du? - luleå
Trivs du där? -  Ja
Brukar du läsa horoskop? -  nepp
Har du körkort? - nej
Vad spenderar du dina pengar på? - allt
Antal kuddar i sängen?-  Typ 3
Kan du baka bullar? -  Jaow

Har du några djur?- Joo

Har du en syster?- Japp

Är du längre än 1,60 m?- Jao det är jag
Bläck eller blyerts? -  båda
Mcdonald's eller burger king? -  Mcdonald´s
Är du allergisk mot något? -  pollen och mkt mer
Äger du ett busskort? -  Jooo
Har du rökt?-Nej, och kommer aldrig göra

Har du druckit?-Nej !
Hur ser du ut idag? -  Mörka Jeans, Linne, t-shirt
Vad såg du senast på tv? -  Typ Anna Pihl
Hur svarar du i telefonen? - olika
Vem ringde dig senast? -  Elin Lomgren
Vad sa den som ringde? -  mkt
Antal timmar sömn inatt? -  typ 7-8-9
Sov du ensam? -  min katt sov faktiskt med mig :')

 

Så nu fick ni veta lite om mig:)

 

Herrå !:)<3

Vi hörs och kanske ses

 

 



Av angelica - 21 november 2010 20:24

Hejsan :)

 

Har inte orkat skriva någonting igår för jag har inte gjort något speciellt, och det har jag inte gjort idag heller så jag har inte så mycket att skriva men jag lovar att skriva imorgon allt jag har gjort.

Men jag kan säga att jag verkligen längtar till Julafton och Nyår.

 

Ska duscha nu men vi hörs Hejdåå !:)<3

här kmr några bilder.

//Angelica

 

  Hhehe jag min kusin och min syster på julafton för typ 6 års sedan:)<3         

 

Heejdåå :)

Av angelica - 19 november 2010 11:14

Hejsan :)

 

Idag har jag inte varit i skolan för jag mådde jättedåligt imorse det kändes som om jag skulle kräkas men det gjorde jag som tur inte.

Har inte så mycket att skriva men jag ska ge lite tips om bra filmer.

Läs och kommentera vilken av filmerna du gillar !?:)

 

 

Jag tänkte bara visa den här låten för den är shitbra !:)<3

 

 

    

Filmen + boken=bäst

 

   Harry potter äger !:)

 


  Mcleod döttrar :)

Mean girls äger också       Titanic är faktiskt lite bra   Shitbra film!     Romantisk film


  

Beck är bäst ingen protest !!:)


Det var allt för mig just nu men ska nog skriva mer ikväll =)

Vi hörs hejdå :)<3

/Angelicaa

Av angelica - 18 november 2010 18:24

Hejsan :)

 

Idag har jag inte gjort något speciellt så jag orkar inte berätta om någonting men jag berätta att jag var ju på bio igår och såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1 och det var den bästa harry potter-filmen ever.

Men nu tänkte jag tänkte jag skriva och visa bilder på/om Världens 6 bästa skådespelare.=)

 

 

    

Angelina Jolie :)

 

Angelina Jolie Voight var född den 4 juni 1975 i Los Angeles,Kalifornien

Hon är en amerikansk skådespelerska.

Angelina Jolie är dotter till skådespelarna Jon Voight och Marcheline Bertrand.

Angelina har även en bror, James Haven.

Hon belönades 1999 med en oscar i kategorin bästa kvinnliga biroll för sin insats i Stulna år, och har även vunnit tre Golden Globe Awards.

Angelina har även adopterat en son från landet.

 

 

 

    

Vanessa Anne Hudgens :)<3

 

Vanessa är född den 14 december 1988 i Kalifornien,USA, hon är en amerikansk skådespelerska.

Vanessa har en syster som heter Stella Hudgens.

Vanessa medverkar i bland annat High School Musical, som blev en stor succé över hela världen.

 

 

    

Daniel Jacob Radcliffe :)

 

Daniel var född den 23 juli 1989 i fulham,London,England,storbritannien, han är en brittisk skådespelare.

Daniel Radcliffe är mest känd som huvudkaraktären Harry Potter i harry potter-filmerna.

Radcliffe var storbritanniens rikaste tonåring, men en förmögenhet på cirka 270 miljoner, tills han 2009 fyllde 20.

 

    

Kristen Stewart :)<3

 

Kristen Jaymes Stewart var född den 9 april 1990 i Los Angeles,Kalifornien, hon är en amerikansk skådespelerska.

Hon har bland annat medverkat i Panic Room,Speak,Into the Wild och Twilight.

Hon var med i filmerna i Twilight-serien New Moon och Eclipse och den planerade Breaking Dawn.

Stewart är född och uppvuxen i Los Angeles som dotter till tv-producenten John Stewart och författaren Jules Mann.

Hennes karriär började som åttaåring.

 

    

Blake Christina Lively :)<3

 

Blake var född den 15 Augusti 1987 i Tarzana,Kalifornien,USA, hon är amerikansk skådespelerska och fotomodell.

Lively inledde sin karriär som elveåring då hon medverkade i filmen Sandman som regisserades av hennes pappa Ernie Blake.

Hon växte upp som en Southern Baptist.Hon var det yngsta ev fem syskonen, hon har två systrar och två bröder.

Som barn fick hon hemundervisning.

 

 

 

 

      

 Emma charlotte Duerre Watson :)<3

 

Emma föddes den 15 april 1990 i paris,Frankrike, hon är en brittisk skådespelerska som främst är känd för sin roll som Hermione Granger i Harry Potter filmerna.

Emma,s föräldrar heter Jaqueline och Chri Watson.Hon har också en 3 år yngre bror som heter Alex watson.

 

 

AA det var allt för mig idag vi hörs imorgon :)

 

Ha en fortsatt trevlig kväll hejdåå

 

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards