angelicaaaz

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Sista inlägget !

Av angelica - 3 juli 2011 18:04

Hejsan hoppsan alla underbara läsare :)

Jaa ni ser ju vad de står som rubrik! Det här kommer bli mitt sista inlägg på 2 veckor., för imorgon tar jag och familjen bilen till Stockholm, Skara, och Malmö!
Det kommer bli en awesome sommar!.


Måste bara berätta om igår!

Ja som sagt skulle jag till Piteå för att kolla på syrrans match på psg.

Men det blev ändrade planer för min kusin Gabriella frågade mig i fredags om vi kunde hitta på något och det gjorde vi. Vi for till Piteå och Gabbe körde bil, vi for till pitehavsbad och där badade vi i 2 h för vi kunde inte bada längre för de gick inte att bada om man säger så.

Så ja vi skulle ju bada men det var smockfullt med fotbollskillar där över hela världen så det var inte så lätt att bada. Hahaha.

Så när vi skulle åka en rutshkana ( vet ej stavning) så kom typ ett gäng me killar och skulle åka samma och när de åkte så stannade dem där så ingen annan kunde åka men jag och gabbe såg inte det först så vi for in i dem hahha.

Men killarna såg väldigt bra ut förutom att dem var lite jobbiga!

Sen efter vi hade badat så gick vi på stan en stund men där hittade vi inget.

Och ja sen till sist så kl: 19.00 så kollade vi på Elins match och sen efter den så for jag till Nolia och där skulle jag kolla på när tjejerna 97 i gif spelade men hittade int dem så jag kollade på Kims match en stund så ungefär 20.30 for vi hem. 

Men nu måste jag packa klart och sen duscha och sist se en film, men ni får ha det så bra för det ska jag ha!. 

Vi hörs om 2 veckor nu hejdå ha det gott!


 

 
 
Ingen bild

elin

3 juli 2011 22:16

vi spelade inte när du var där, hehe, vi spelade på kvällen någon annanstans i Piteå ;) hehe

angelica

18 juli 2011 15:38

jaha haha! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 23 juli 2011 09:53

Godmorgon!   Jag har ett problem! Jag vet inte om jag ska ta bort den här bloggen och börja blogga på devote.se hela tiden? Vad tycker ni?  :) ...

Av angelica - 19 juli 2011 19:51

moaaf Tisdag 19 juli 16:34 asså är det nå spöke på bilden som du tog i stockholm gamla stan , det ser ut som det iaf :) <3  Svar: Hehe jo det var nått spöke! ;)Nä men det var nån som gick snabbt förbi tror jag iaf haha :)<3 Svara ...

Av angelica - 19 juli 2011 19:30

                   egobilder från lycksele!   Dagens outfit Blus från ginatigths från HMLinne från kappahl   Linne från Katrineholm   tröja från Stockholm   Shorts från Skövde (annorlunda affär)   Tröja från Skövde (bikbok)   ...

Av angelica - 19 juli 2011 11:11

Hejsan svejsan alla underbara läsare! Förlåt för att jag glömde skriva igår men min syster tog datorn så jag kunde inte blogga så jag skriver det inlägget nu istället. Ja som sagt har jag ju varit runt i Sverige och jag tänkte berätta lite nu var...

Av angelica - 18 juli 2011 15:38

Nu har jag kommit hem från en 2 veckors lång semester tripp med familjen lite runt om i Sverige. Jag har varit i Sundsvall, Uppsala, Gävle, Stockholm, Katrineholm, Skara, Sveg och Lycksele, jag kanske har glömt nån stad men det gör nog inge.  Jag t...

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards