angelicaaaz

Alla inlägg under januari 2011

Av angelica - 31 januari 2011 19:55

Idag har de varit skola som vanligt (roligt) not.

Men jag har iaf nyss kommit hem från stallet och jag älskar verkligen att rida. Jag vill rida varenda dag <33.

Vi hörs hejdå :))<3

Av angelica - 30 januari 2011 18:27

Idag har jag varit å badat på Nordpoolen (bodens badhus) med Tova och det var skojjigt. Vi badade i 3 h. Och igår var vi och kollade på möbler till källaren och vi hittade några fåtöljer som vi har beställt och sen for jag på stan och köpte en par nya skor för mina andra var tp helt sönder, men det var tur för då lämnade vi tillbaks dem skorna och köpte ett par andra så det kostade bara 150kr för mamma köpte ett par skor och då behövde jag int betala mina för vi fick pengarna tillbaka och då böt vi ju skor.

Nu ska jag duscha vi hörs pusshejs :)<3


  

Nyskorna =)



Av angelica - 25 januari 2011 20:22

Dagens humör: Glad.

Dagens mående: Bara braa.

Dagens borde: vet inte.

Dagens frisyr: Utsläppt.

Dagens smink: mascara och foundation.

Dagens klädsel: Jeans,ett rosa linne och en t-shirt.

Dagens planer: Ingen aning.

Dagens materiella vill ha: vet ej.

Dagens fundering: Varför måste man bli nervös?
Dagens beroende: inget.

Dagens tråkigaste: att jag int får rida :(.

Dagens längtan: att jag får rida haha :)

Dagens superlängtan: haha ridningen :D

Dagens tidning: Frida

Av angelica - 25 januari 2011 20:02

Hejj =)


Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har inte orkat,

och jag har haft annat att göra också.

Men iallafall igår var jag ju i stallet för andra gången och då fick vi rida och det skitkul, alltså jag vill rida varje dag  .

Idag var jag ju på skolan och för en stund sen så var jag och pappa på storheden och köpte ett tvhylla som vi ska ha i källaren, vi är nästan klara där med det stora tv-rummet.Det kommer ju ungefär bli mitt rum fast jag kommer ju int sova där men det kommer ändå bli det.

Nu ska jag hoppa i duschen,

Hejdåå :D




  

I love horses !! <3<3<3

Av angelica - 17 januari 2011 12:52

Dagens humör: Lite glad,sur och ledsen.

Dagens mående: Ont i halsen och feber.

Dagens borde: vet inte.

Dagens frisyr: Uppstoppat i en svans.

Dagens smink: inget.

Dagens klädsel: Mjukis-byxer, en t-shirt och en flis.

Dagens planer: Att vila.

Dagens materiella vill ha: ingenting just nu.

Dagens fundering: Varför är kladdkaka så gott? :)

Dagens beroende: Alvedon

Dagens tråkigaste: feber

Dagens längtan: att jag blir frisk.

Dagens superlängtan: Ridningen.

Dagens tidning: Kuriren.

Dagens låt: har inte hört nån låt idag.


Av angelica - 17 januari 2011 12:22

Förlåt för att jag har inte har skrivit på nästan en vecka, men jag har haft fullt-upp och nu har jag blivit sjukt :( .
Jag har fått feber igen och det är så jobbigt!.

Och idag skulle vi få rida på stallet och jag är sjuk jättekul och väldigt bra tajming eller hur!.

Ååh jag hade längtat så efter den här måndagen men jag får vänta till nästa måndag då får jag rida.

Men nu orkar jag int skriva nå mer men jag kommer nog int skriva imorgon för jag kommer vara hemma från skolan då också för jag har haft feber sen i torsdags och nu orkar jag sitta vad datorn för att jag har tagit en alvedon och sammanlagt alltså sen i torsdags har jag nog tagit kanske 10 alvedoner/panodiler för att jag inte ska frysa.

Jag måste bara berätta att jag ska ska snart få en ny släkting för min kusin Helen ska få sitt femte barn och det ska komma nu till vår och jag vet inte om det kommer att bli en pojke elr flicka och Helen är bara 28 år, men jag vill helst att det ska bli en pojke för det är så många flickor redan i släkten.Ja, nu fick ni veta det.

Men nu ska jag vila.

Hejdå :D


    hehe hade bara lust att stoppa in i bild på en gravid kvinna och visa att ungefär så här ser min kusins mage ut just nu ! :D

Av angelica - 11 januari 2011 18:53

Igår började jag äntligen rida i hertsöns-ridskola, det är jätteroligt.

Jag har längtat så mycket.

Första gången jag red var hos Anders Thorell. Han är en jättebra ryttare och hans dotter är en av de bästa hästtränarna i landet och hon är bara 17 år, folk ringer till dem om de vill ha sin häst tränad.

tänkte visa nån bild på anders och hans hästar nu....

jag ska också skriva hans sida, sidan är  http://www.thorells-morganranch.se/photogallery.php :).
Jag kunde inte få dem bilderna jag ville ha men jag kan ju lägga ut några fina (fula) bilder på när vi är hos i anders i sommras..


  

En bild på Elisa Thorell (anders dotter) =)

  

Det där var i sommras jag sitter i blått :)
det var askul att åka för anders gjorde så att den galopperade jättefort i skogen !!:D


   

Det här är hingsten som var på förra bilden den hästan som drog vagnen!!:) 

Av angelica - 9 januari 2011 18:27

Idag har det snöat hela dagen alltså det är sjukt.
Jag har varit ute och skottat en gång och pappa 3 gånger.

Idag har jag också varit med Tova och vi har tp inte gjort så mkt,vi har spelat på hennes DS och sett tv.
Sen när hon hade gått hem så tränade jag i 25 min.
Jag har bestämt mig för att jag ska börja träna 3 gånger i veckan.

Och imorgon börjar skolan och imorrn ska jag också börja rida jag längtar så mkt.
Men nu ska jag duscha vi hörs,
Hejdå =)<3


  

haha tog bara nån bild från google !! :))

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards