angelicaaaz

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av angelica - 2 januari 2011 18:53

    Hejsann ;D


Idag har jag int gjort så mkt, varit på stan och köpt en Ny tigers tröja och en vit gosig kudde. Det är allt tror jag. Jo en sak glömde, igår for jag,Elin,min lillasyster och Elins lillasyster till Nordpoolen och badade i nästan 4 h. Det var jättekul.

Men när vi var påväg dit så fick vi slut på oljan sp när vi var i Avan så var vi tvungen att vända tillbaka hem, det sög.

Men vi kom till nordpoolen tillslut.

Här kmr lite bilder.

pusshejs :)<3


Jag köpte den här tröjan fast orange ! ;)



Nordpoolen =)

Av angelica - 2 januari 2011 18:32

Äru en riktig tjej ?:)

Tjejer som ser detta måste "fylla i".


[x] Du har fler än 10 nagellack.
[  ] Du har en parfym som kostade mer än 500.
[  ] Du har eller har haft lösnaglar.
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[x] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[/] Du brukar gå på stan med din mamma.
[x] Du har haft rosa på ditt rum.
totalt: 5 ½

[  ] Du har färgat håret
[/] Du har slingat håret
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[/] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[  ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[x] Du älskar att gå till frisören.
[/] Du solar hellre än att bada.
totalt: 4 ½

DU ÄLSKAR:
[x] Skor.
[x] Färgen rosa.
[x] Shopping  
[  ] Dekorationer
[x] Speglar
[  ] Skolan
[  ] Delfiner
[  ] Disneyfilmer
[x] Ljus
[  ] Blommor:
[  ]Mjukisdjur:
totalt: 4

shoppar/shoppat på:
[x] MQ
[  ] Kompaniet
[  ] Victoria's secret
[x] H&M
[x] Gina Tricot
[x ] NK
[  ] Top Gun
[x] JC
[x] BIK BOK
[x] kappahl
[x] CUBUS
[ ] sisters
[x] lindex
totalt: 8

DU SÄGER OFTA:
[  ] Whatever
[x] Oh my god
[x] Vet inte
[x] Cute
[ ] Hot
[x] Visst
[x] Säkert
[x] Ursäkta? 
[x] Ofta?
[  ] daaaah!
[  ] LOL ?

totalt: 7

LÄSER:
[x] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Elle
[ ] Gogirl
[ ] Bravo
[ ] julia
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash
[ ] okej
totalt: 1

DU GILLAR DESSA FIMER:
[  ] Elizabetown
[  ] Eva och Adam
[  ] Freaky Friday
[  ] Ciao Bella
[  ] A Walk To Remember
[  ] Notting hill
[  ] Where The Heart Is
[x] Just My luck
[  ] John Tucker Must Die
[x] Remeber me
[  ] Girls United
[  ] How To Lose A Guy In 10 Days
[  ] hannah montana the movie
[  ] My girl
totalt:  2

DU BRUKAR KOLLA PÅ:

[  ] Lost
[x] Top Model
[/] Projekt Runway
[x] Desperate Housewives
[  ] The Simple Life
[  ] Men In Trees
[  ] 8th & Ocean
[x] Grey's Anatomy
[x] The OC  
[  ] Laguna Beach/The Hills
[  ] Nip/Tuck
[x] Gilmore Girls
[/ ] One Three Hill
[  ] Heroes

[x] idol
totalt: 7


totalt: 39.0


15 du är kille'
16-29 killtjej

30-40 vanlig tjej <-- :)
41-49 fjortis varning
50-69 fjortis bitch?
70-94 värsta fjortisen ever?

 



Av angelica - 2 januari 2011 11:38

Hellu alla sötnosar ! ;)


Ja, nu är det 2011 fast det blev det ju igår men iallafall.

Haha, jag ska berätta lite om nyårsafton.

Jag firade nyår med min farbror som jag skrev i förra inlägget, så vi for till bergnäset och hade tråkigt i början men sen kom Linda hon är 12 år och då blev det roligare.

OjOj vad vi hade skojj. Först såg vi tv en stund och medans vi satt där uppe så hade de vuxna lite party där nere, hahaha de skrek så hela bergnäset hörde och dunkade musik.

Men sen vid tp halv 12 så gick vi till bergskolan och smällde raketer där och alla vuxna var ju lite siså där fulla. När vi skulle tända raketerna så sa jag att jag ville tända men det fick jag int för pappa och Jerry hans bror ville göra det som förr i tiden för dem kommer från Örnnäset och när dem var små så hade dem shitkul där. De höll tp raketerna i handen och lät den smälla, dem stoppade smällare i brevlådor, och ibland sköt dem raketerna på varandra, haha men det gjorde vi int. Men den sista raketen var shitrolig men farlig, det var den största raketen vi hade och pappa stoppade den på ett bord och när pappa skulle tända på så ramlade den och det såg int vi på en gång så den började spruta åt olika håll.

Hahahaha det var kul, vi hoppade över raketen eller det den smällde ut, men i slutet gick jag och Linda och smällde några raketer.

Tyvärr så tog jag inga bilder så ni får nöjja er med google-bilder.

Pusshejs :)<3


    




Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards