angelicaaaz

Alla inlägg under april 2011

Av angelica - 29 april 2011 15:44

En bild på mig + 15 fakta


 

vet ful, för har inge smink !:oo


* Jag är född 1997

* Jag älskar djur

* Jag äe ungefär 163-164 cm lång
* Jag bor i Luleå
* Jag tycker om att vara med mina kompisar och släkt
* Jag gillar att shoppa
* Jag vill flytta till Stockholm elr där ni närheten när jag blir stor

* Jag är bäst !
* Jag e 14 år
* Jag rider och ska kanske börja gymnastik igen :)
* Jag gillar fika
* Att rida är livet <3
* Jag har aldrig varit utomland :((
* Jag är rädd för mördare !
* Jag är allergisk mot pollen,gräs,äpplen och fjortisar !

Av angelica - 29 april 2011 15:18

Nu sitter jag i vardagsrummet och bloggar,ser tv,lyssnar på musik och äter lite godis. Och nu sitter och taggar för ikväll för då ska jag fara till Klara på tjejkväll det ska bli kul. Men nu ska jag se klart serien som jag brukar kolla på vi hörs hejdå alla söta läsare. <3


  usch !   bra kvalla elr hur !??     Gårdagens Outfit !

Av angelica - 28 april 2011 19:35

Nu sitter man och  ser tv och gör lite läxa och idag har jag varit me Tina och vi var först hemma hos mig och åt glass mums! <3 sen for vi till stan för vi skulle köpa en present till Klara som har sitt "kalas" imorrn hahaha menar tjejkväll.

Aa just de idag när vi var på stan gjorde jag ett till hål i örat det var läskigt och roligt samtidigt :D
Men nu ska jag hoppa i duschen skriver imorrn pusshejs alla sötisar! <3


Av angelica - 25 april 2011 12:43

Idag har man varit med Elin och ska snart vara ed Tova vi ska typ vara ute och ha skojj. Men aja det här blev inge långt inlägg för jag ska bege mig ut nu ska kanske gå och gunga haha. Och ikväll blir de att rida asså det är livet.

Kram alla och ha en skön dag.


   


Av angelica - 24 april 2011 19:44

  1. En bild på dig  + 15 fakta om dig.
  2. Nån du alltid har kul med.
  3. En bild på en person du saknar + en text till personen.
  4. Din bästavän.
  5. Någonting du gillar med dig själv.
  6. En bild på en person som alltid får dig på bra humör.
  7. Någonting du inte skulle klara dig att leva utan.
  8. En bild på någon i din familj.
  9. Nånting du gör varje dag.
  10. Personen som fick dig att gråta senast.
  11. Nånting du inte gillar med dig själv.
  12. Något du gör på din fritid.
  13. Någon som står dig nära.
  14. Något du stör dig på.
  15. En person som du ofta umgås med.
  16. En person du kan berätta allt till.
  17. En sak du säger varje dag.
  18. En bild på någon i din släkt som har gått bort.
  19. En bild på den senaste personen du var/är tillsammans med.
  20. Någonting som får dig att må bra.
  21. En bildbomb på dig själv.
  22. En bild på ditt rum.
  23. En som är konstig.
  24. En som har ett härligt skratt.
  25. Ett år du saknar och varför.
  26. Någonting du äter varje dag.
  27. Din favoritårstid.
  28. En som du har känt i hela ditt liv.
  29. Någon du har många minnen med, säg ett.
  30. En du inte gillar.

Av angelica - 24 april 2011 16:05

Helluu


Har inte gjort nå mkt idag har bara varit med min kusin Tobias och före de var jag me Elin. Till lunch åt jag paj me några andra. Nu t'nkte jag blogga lite och för en stund sen var jag ute och tog kort och hade kul/tråkigt, men aja ska snart ut och springa men tänkte blogga en stund nu...

Här kommer bilder..

                   

Av angelica - 23 april 2011 20:23

Hejj och förlåt ännu en gång för att jag inte har bloggat på typ hela veckan men mina kusiner från linköping kom hit i Måndags och de ska fara hem imorrn väldigt tidigt på morgonen så idag har vi sagt hejdå till dem och vi får hoppas att vi får träffa dem till sommarn. Jag kan berätta vad jag och mina kusiner och kompisar har gjort denna vecka.

På måndag så var jag med mina kusiner hela dagen och jag minns inte riktigt vad vi gjorde. På tisdag så var jag på stan och köpte nå kläder.

På Onsdag så åt vi hos mormor och morfar med nåra. På Torsdag så var jag men mina kusiner på dan och sen på kvällen hade jag tjejkväll med v'rldens finaste tjejer Louise,Emma,Tina,Klara och Elin och det var superskojj, vi spelade wii, såg film, åt tacos och sovde såklart ahahah.

I fredags så gjorde jag ingenting förutom att jag for till urban och Inger och Tobias och åt avskedsmiddag med mina kusiner som ska fara hem imorrn.

Och idag har jag varit med Elin och vi hade lust att fara till storheden så vi cyklade dit och vi var typ där i 1 h och 30 min. Sen for vi hem och spelade fotboll elr vi passade bollen mellan varann hahahaha intressant elr hur....?

Men sen for jag och min familj till mormor och morfar änuu en gång och där var Carina (moster), urban, inger, daniel, peter, tobias, viktoria,emiliah, håkan och melanie och vi for och grillade på hägnan men inte Viktoria,Emiliah,håkan och melanie för dem skulle äta sill som de hade gjort under dan och det var tråkigt.

Imorgon tidigt på morgonen så ska de fara hem och jag kommer sakna dem. Och Viktoria ska dessutom fara till America till sin pappa som bor där och jag blir så avis när jag inte får fara dit. Men jag kommer nog få träffa dem till sommarn och jag längtar så, ni kommer få bilder med oss. Ojojoj de var ett långt inlägg lovar att ingen kommer orka läsa men vem bryr sig.?
Nu ska jag se snabba Cash i källaren vi höres

puss


       



Av angelica - 18 april 2011 12:48

Idag elr det har ju inte gått hela dan än men jag har iaf inte gjort någonting alls bara spelat mario på wii haha jag äger på det.

Men nu sitter jag och väntar på Viktoria, Emilia, Håkan och Melanie som har kommit till Luleå imorse från Linköping jag har lägtat så efter dem.

Emilia och Viktoria är mina kusiner och håkan är min morbror.

Men nu ska jag gå till kaninerna och ge dem lite mat och vänta på familjen Hagenston.


  Det här är min vackra kusin Viktoria ! :D<3

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards