angelicaaaz

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av angelica - 7 januari 2011 18:55

Äntligen idag hittade jag en röd jacka som jag har letat efter i typ en månad.

Jag hittade den på Stadium i shopping.

Den är jätteskön !!:)<3.

Hahaa just nu tittar jag på gummy bear video.


 

Jackan som jag köpte =)



Gummy bear hehe :)



Av angelica - 7 januari 2011 10:53

Heej =)
Förlåt att jag inte har skrivit på länga men jag har int orkat, men nu ska jag skriva.

I onsdags så for jag och Gabriella till stan vid ungefär ett tiden.

Vi var där till 16.00 Jag hittade ett par leggings och en plattång, det var allt jag hittade och Gabriella hittade en ring och en väska.

Det var min Onsdag.

Igår var jag med Elin och vi gjorde inte så mycket vi kollade bara lite på bilder från när vi var små. Sen gick vi till källaren och det var roligt.

Det var min Torsdag.

Idag ska jag köpa spån till mina kaniner och kaninmat men det är jättejobbigt att ta hand om kaninerna när det    är vinter men som sagt jag måste ju.

Sen idag ska jag kanske köpa en jacka på Stadium.

Och i förrgår så såg jag Snuten i Hollywood 1 och igår såg jag 2:an och idag ska jag se 3:an den är ju asrolig och grym haha.

Men nu ska jag ut och skotta snö vi hörs hejdå =) <3


Min plattång som jag köpta =)


  

Den här filmen ska jag se ikväll :)


Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards