angelicaaaz

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av angelica - 3 januari 2011 19:28

Till MoaFagerlönn <3

Jag älskar dig Moa.
Jag kom ihåg när vi var små...Vi var med varann varje dag. Så är de inte längre...
Jag känner att vi glider isär varann bara mer och mer.
Jag vill verkligen inte att de ska vara så här!!
Vi skulle ju vara bästa vänner föralltid.
De har hänt mycket de senaste året... Vi båda har börjat umgåtts med nytt folk ,fått nya vänner.
De e verkligen inte dehär jag vill!
Jag vill att de ska vara som förut..
Jag kan inte sluta gråta.. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.

De känns som de mest av de här är mitt fel... Jag vet inte vad som händer just nu...
De väldigt rörigt jag vet inte vart jag ska ta vägen
Jag behäver verkligen någon att prata med. De är då du brukar finnas. Vi brukade alltid prata med varanndra. Men inte längre...
De måste verkligen bli en ändring på de här!!

Förlåt fär allt jag gjort!!
Förlåt,förlåt,förlåt!!

Jag hoppas du förstår mig! Jag är helt förvirrad vet inte åt vilket håll jag ska gå...
Men hoppas verkligen vi kan bli lika tajta som förut..
Du ska veta att jag älskar dig. Jag har alltid gjort och kommer alltid att göra!

 

 

 



Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards