angelicaaaz

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av angelica - 19 juli 2011 19:51

moaaf

Tisdag 19 juli 16:34

asså är det nå spöke på bilden som du tog i stockholm gamla stan , det ser ut som det iaf :) <3

 Svar: Hehe jo det var nått spöke! ;)
Nä men det var nån som gick snabbt förbi tror jag iaf haha :)<3

Kommentar till Semestern 2011
 
Ingen bild

tilda

Tisdag 19 juli 12:47

har du inga bilder på vad du har köpt? ;o

 
Svar: Jo det kommer bilder på det! :) 

Av angelica - 19 juli 2011 19:30

                   egobilder från lycksele!   Dagens outfit

Blus från gina
tigths från HM
Linne från kappahl
  Linne från Katrineholm   tröja från Stockholm   Shorts från Skövde (annorlunda affär)   Tröja från Skövde (bikbok)  

Av angelica - 19 juli 2011 11:11

Hejsan svejsan alla underbara läsare!

Förlåt för att jag glömde skriva igår men min syster tog datorn så jag kunde inte blogga så jag skriver det inlägget nu istället.

Ja som sagt har jag ju varit runt i Sverige och jag tänkte berätta lite nu vars vi bodde på vilka campingar och vad jag köpte, men jag kan bara säga att jag önskar att jag kunde ha hittat mer saker, men jag hade inte tur med det den här gången.


Vi startade ju den 4 juli hemifrån och vi kom hem i lördags asså den 16 juli.

Vi började med att campa i Sundsvall och där bodde vi 1 dag. Sen for vi till huvudstaden stockholm och där bodde vi på två campingar, det första stället kommer jag inte ihåg men det andra stället var i bredäng.

Sen efter stockholm så for vi till Skara och där bodde vi 3 dagar. Efter Skara ville jag egentligen till malmö men mamma började jobba igår så vi hade inte hunnit :(.

Så det blev att vi for hem efter det men givetvis så stannade vi i Lycksele camping ansia. Det är en camping jag aldrig glömmer, för när jag var liten så bodde vi där varje år men nu när jag har blivit äldre så har jag velat uppleva södra sverige också som jag också fått gjort. I lycksele bodde vi 3 dagar tror jag det blev, och sen for vi hem och nu är jag ju hemma.

Men jag kanske ska säga vad jag har gjort på varje ställe! Vi börjar väl högst upp i sverige alltså i Sundsvall. Där stannade vi för att äta och jag tror vi gick lite på stan där. I Stockholm så for vi ju självklart på Gröna lund och dit for vi kl: 13.00 och for hem till stugen 23.00 haaha asså det var skitkul. Jag tror jag faktiskt nästan åkte alla karuseller förutom uppskjutet. Sen andra dagen så gick vi på stan hela långa dan, fick ont i fötterna. Vi for också och kollade på globen asså det är enormt stort. Ni kommer få bilder. Ja just det när vi kom in till stockholm så fick vi stå i en 2 timmars lång bilkö bara för att komma in i själva staden.

Sen så for vi till Skara och där for vi ju till skara sommarland och åkte ännu mer karuseller och badade hela dagen och där skrapade jag upp knät lite grann.

Vi spelade minigolf på campingen där och det är sveriges längsta minigolf bana.

Sen så for vi runt med bilen i skara och då hittade vi nån lekland för alla åldrar det var faktiskt ganska kul man skulle typ balansera på en bräda som flöt omkring i vattnet och om man ramlade då blev man lite blöt haha. Men centrum var inte så stort i skara så vi for till skövde och shoppade där.

Sen bar det av hemåt men vi stannade ju i Lycksele och där for vi till djurparken, vi tänkte fara till äventyrsbadet men det blev inte av så jag och syrran hyrde en sån här cykel hahah det var kul för det var nerförsbacke och där nere fanns vatten och då gjorde jag skithög fart och sen så tvärbromsade jag hahahahaha. Det var så kul.

Just det, före lycksele så bodde vi i nån liten stad som heter sveg och där bodde vi för att det var fullt i lycksele men där var jag och letade efter bävrar hahaha men jag hittade inga.

Ja vi besökte ju också Mora, Mariestad, Katrineholm, Umeå, Gävle, och Norrköping tror jag det var men på de ställena var vi bara och åt och sträckte på benen.

Det blev ett långt inlägg, jag tror ingen orkar läsa men jag orkade iallafall skriva men vi åkte över 100 mil den här sommaren.

  Vildsvin ! Asså de är ju sjukt stora, inte vissta jag att dem var så stora :s   Kaknästornet som sticker upp där borta!   Stockholm igen <3 

En Kvällsbild i lycksele!  Blev faktiskt väldigt nöjd med bilden :)

  Lycksele :)   En annan karusell vi åkte i Skara!   Naw så söta björnungar på djurparken i lycksele! <3   Jag och en jag träffade på skara sommarland åkte den här och den var också sjukt rolig :DD   En karusell vi åkte i skara den var grymt kul :D   stockholm   Nämen vad söt bild elr nej! haha det var i lycksele ;)   Just det när vi var påväg till skara så sprängdes en lastbil i luften fast vi såg bara röken och då hade den redan brunnit en långt tag. Det var hemskt att se för tänk den som satt i lastbilen! :(
  Stockholm <3 gamla stan   Lycksele djurpark ! söta små grisar <3   Många hungriga fiskar fanns det i skara! :))   Bara nån bild jag tog i bilen!   Stockholm <3   Ingen fin bild ! 

Jag och syster i sundsvall ;)) haha fråga inte vad jag gör för jag vet inte själv! 

  Sundsvall camping   Igen   Igen  

Igen

 

Jesper Salén gick jag brevid när jag skulle till tunnelbanan och han är med i bland annat strandvaskaren och ondskan och många fler filmer.

Fick också träffa Annika i eva och adam men jag vet inte vad hon heter på riktigt.

  Hon till vänster!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards