angelicaaaz

Alla inlägg den 11 november 2010

Av angelica - 11 november 2010 19:33

  Tjoo :)


Idag började vi kl:8.00 på skolan och jag gick med Elin till skolan vi går med varandra varje morgon.

Idag hade vi som jag sa tema-dag och då skulle vi göra dockor och hus men vi började med det igår men jag skriver det idag .haha.

Vi skulle bilda en familj/grupp och jag blev i samma grupp med Gabriella,Louise och Markus.

Markus var pappan i familjen och vi andra barn.

Vi gjorde dockor och min docka ser cp-störd ut det ser ut som om den har canser hehe.:)

Men ajja ska duscha nu så hinner int skriva nå mer.

Men här kmr iaf lite bilder.


Hejdåå ;P        

/Angelicaa

  haha vårat fina kvarter :)   Louise snygga frisyr som Jeanette gjorde :)hehe   Louise hehe :)   Markus ser väldigt fokuserad ut på sitt arbete :)   Emma,Hanna och Jeanette jobbar för fullt :)!!   Emma å Elin :) gullungar  

och så klart våran fina familj !! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards