angelicaaaz

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Student och skolavslutning! :D

Av angelica - 13 juni 2011 10:24

Godmorgon alla sommarlovsbarn !

Förlåt för att jag inte har bloggat nå den här helgen och några dagar före det men det är för att vi har haft så mycke att göra. Först i Fredags så fick ju jag sommarlov! och världens bästa tog studenten, grattis gumman!!

Jaa, så då for vi till gabriella och åt tårta och sånt för att fira. Sen i fredagskväll for vi till min morbror och där var jag me tobias. Haha han e rolig, först råkade han kasta en tennis-boll på en bil och sen så sprängde han en boll också hahahaha. Han äger ju på att pumpa upp bollar. Så i fredags kom vi hem 22.00 typ.

I lördags så for jag och badade i kvarnträsk, asså jag måste sluta kolla ¨på blue water high för varje gång jag e på det jupa så tror jag att de ligger en haj på botten och senare när vi for hem gjorde vi mat och då bestämde jag mig fr att cykla lite och då for jag till snickars och där träffade jag elin, emma, markus,jens, björn och Daniel och såg såg också elias, john och theres.

Och igår skulle min syster ha match i hemingsmark (stavning) men jag orkade inte kolla på så jag for till anders och red och höll på med alla hans hästar och hans dotter Elisa lärde mig en massa saker. :D

Idag t'nkte jag tp inte gör någonting typ bara klippa gräset och kanske vara me elin och sen ikväll blire ridning yääy !! <3


Ni får bilder sen från igår hos anders! Men ni får bilder nu från studenten och examen!


                             Elisa är en bra tränare ! :D     Nån, gabriella, tim (gabbes bror)   hehe..   Dissa mig! älskar dig över allt här på jorden gabriella!! <333   Gabriella <33   Klassen ! :D <3 7c elr 8c äger :))   Mikka och Gabbe! <3   Allihopa !

Hahah det blev två av samma bilder men det går inte att ta bort!

 
 
Ingen bild

elin

13 juni 2011 11:25

är Gabriella din syster? :)

angelica

14 juni 2011 16:31

Nej ! hon är min kusin men för mig är hon som min syster vi står så nära varandra! :)

 
Ingen bild

tina lundgren

21 juni 2011 18:33

kan du lägga ut fler bilder på skolavslutningen?

angelica

22 juni 2011 10:51

Jaa det kan jag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 23 juli 2011 09:53

Godmorgon!   Jag har ett problem! Jag vet inte om jag ska ta bort den här bloggen och börja blogga på devote.se hela tiden? Vad tycker ni?  :) ...

Av angelica - 19 juli 2011 19:51

moaaf Tisdag 19 juli 16:34 asså är det nå spöke på bilden som du tog i stockholm gamla stan , det ser ut som det iaf :) <3  Svar: Hehe jo det var nått spöke! ;)Nä men det var nån som gick snabbt förbi tror jag iaf haha :)<3 Svara ...

Av angelica - 19 juli 2011 19:30

                   egobilder från lycksele!   Dagens outfit Blus från ginatigths från HMLinne från kappahl   Linne från Katrineholm   tröja från Stockholm   Shorts från Skövde (annorlunda affär)   Tröja från Skövde (bikbok)   ...

Av angelica - 19 juli 2011 11:11

Hejsan svejsan alla underbara läsare! Förlåt för att jag glömde skriva igår men min syster tog datorn så jag kunde inte blogga så jag skriver det inlägget nu istället. Ja som sagt har jag ju varit runt i Sverige och jag tänkte berätta lite nu var...

Av angelica - 18 juli 2011 15:38

Nu har jag kommit hem från en 2 veckors lång semester tripp med familjen lite runt om i Sverige. Jag har varit i Sundsvall, Uppsala, Gävle, Stockholm, Katrineholm, Skara, Sveg och Lycksele, jag kanske har glömt nån stad men det gör nog inge.  Jag t...

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards