angelicaaaz

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av angelica - 2 februari 2011 17:15

DIKTER


Älskade syster


Du är min syster


Oss kan ingen skilja åt


Jag vet att du älskar mig


Och dig, min syster,


Älskar jag.




En riktig vän kan se din smärta i ögonen på en gång

Men dem andra tror på ditt leende som en följetong.




Varför är jag förådd för det jag älskar

varför kan jag inte stå upp för det jag känner

ingen vet hur jag känner

jag vill leva igen men jag dör varje gång jag ställer mig upp

ingen vet hur det får mig att må

så jag stannar på marken rädd för att dö igen rädd för att förlora igen.



Historia är historia,

framtiden är framtiden och nu-tiden är vårat liv.


<3

;)

Av angelica - 2 februari 2011 17:09

Hejsan :)

 Idag har inte jag gjort något speciellt, varit skolan och haft dem vanliga lektionerna.

Men idag efter skolan så for jag och Tina till dagiset som vi ska jobba på varje onsdag. Förut jobbade vi ju på ö&b och nu på ett dagis. Det är ganska jobbigt med alla småbarnen men dem är så gulliga.
Men nu ska jag gå och äta och sen blir de att plugga.
Vi hörs pusshejs :)<3
/AngelicaZingmark <3

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards