angelicaaaz

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av angelica - 16 mars 2011 12:06

-3 frågor om förhållande.

är du singel?
Njaa
tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske..
är du kär just nu? Jaaa



- 9 frågor om dig själv

fullständigt namn? - Angelica ful Lovisa Zingmark
när fyller du år? -  4 april
några piercingar? - ja i öronen , vill kanske ha i ögonbrynet bara kanske
vilken årstid är bäst? - sommaren såklart !                         
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? pigg, solen, vakna m underbara vänner i samma rum, lyxfrukost osv...
vad tycker du mest om hos dig själv? tp inget.
vad är du bra på? -  jadu , vet inte,
vem älskar du mest på denna jorden - Familjen, och mina underbara vänner såklart!:)<3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon kompiiis :)




- 12 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Gabriella och min lillasyster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
vem är farligast i din familj? -  Freddy hehe (a
är coolast? - jag såklart! :D
vem har du mest gemensamt med? - mamma tp (:
har ni något husdjur? - 4 kaniner och 2 katter
vem står för underhållningen? - mamma kanske, haha!
vem sover du oftast med? - ehm vet int
roligaste kvällen med familjemedlem? - har ingenaning..
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - imorse :)
Hur länge sen var det du träffa din farsa?- imorse :P

- 10 frågor om idag
vad har du gjort?- varit hemma och haft ont i njuren!:(
har du varit glad idag? - njaa
har du varit ledsen idag? - nej!
har du gjort något bra idag? - som ?
vad ska du göra nu? - Svara på resten av frågorna, och se tv
har du gjort något dåligt idag? - ehm , vetej
vad har du ätit/druckit idag - te,macka,ägg och vatten.
har du duschat idag? - Ska göra det ikväll
är du trött nu? - nja sådär
vad händer imorgon? - har ingen aning :
har du varit i skolan idag? - nopp


- Annat
Hur mår du just nu? - sådär!
Har du piercat dig? - ja, öronen
Är du hungrig nu? - tp inte elr ah ,
Vad är klockan just nu? - 12.12
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se , och bloglovin


- Telefon/ Mobil

Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? Tova
Vem sms:a du till senast?
- Emelie och Tova

Av angelica - 16 mars 2011 09:25

Förlåt ännu en gång att jag inte har bloggat men jag har inte varit i form.

Det började i måndags då jag hade värk i hela kroppen och nu har jag haft det i 3 dagar och nu visar det sig att jag kanske har njurinflamation.

Vi ska fara till vårdcentralen idag och ta blodprov och imorse försökte jag göra ett sånt här urinprov men det gick inte så bra så får försöka om en stund igen. Jag har faktiskt aldrig gjort ett urinprov förut och det är inte mysigt precis.

Nu tänkte jag äta något och sen försöka göra lite matte och se Anna pihl.

Presentation


En vår 1997 föddes en flicka vid namn Angelica på piteås BB.
Hon var ca, 51 cm lång och vägde 3500 g.
Hon har alltid bott i Norrbotten och det är hon glad för.
Nu bor hon i Luleå med vänner och familj som hon älskar.
Hon älskar foto,kompisar,ridning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards